wtorek, 27 stycznia 2009

Lodowa Królowa

Wczoraj było piękne światło... niestety biżuterię robiłam dopiero wieczorem i nie mogłam go wykorzystać...
A dziś jest szaro, powiem nawet, że ciemno... zdjęcia wychodzą jakieś takie surowe, metalowe, techniczne, ale mimo to postanowiłam je umieścić, bo miedziany dzbanuszek dał ciekawy efekt.

Jak tylko będzie okazja do ładniejszych zdjęć które będą rzeczywiście prezentowały walory tych kolczyków - szybko je zamienię :)

Prezentuję komplet: kolczyki na biglach z kryształami Swarovskiego i srebrem próby 925. Długie, eleganckie, migotliwe. Długość całkowita: 53mm.




Są i drugie z tej kolekcji, jednak z nimi poczekam na lepsze światło (tak, Twoje Olu :)).
No i się nie doczekałam, a paczkę trzeba wysłać więc starałam się jak najbardziej oddać ich urodę.

Komplet: kolczyki na biglach z kryształami Swarovskiego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz